Äventyrshunden Diesel

söndag 30 januari 2011

Sista bidraget till blogg-apport-tävlingen

Äntligen har matte lyckats få upp filmerna på oss när vi tränar till blogg-apport-tävlingen! Vad skulle matte göra utan sin IT-support? Det här får bli vårt sista bidrag till tävlingen eftersom vi inte hinner filma mer innan tiden är ute. Jag kan hämta upp till nio föremål, men då börjar det bli svårt och jag tycker att det är lite komplicerat att skilja på dem och något föremål blir då nästan alltid fel. Så det här får bli vårt final-bidrag!



Om jag inte hämtar den leksaken som matte ber om så får jag inget godis...


Matte är mycket nöjd med sig själv eftersom hon har lyckats få mig att tycka att det är kul att apportera! Och jag tycker att det är så roligt detta, jag brukar stå och stirra på blogg-apport-tränings-påsen för att matte ska förstå att det är dags att träna lite på att hämta saker!

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.